Nieuws

Updates over NMI, onze cursussen en interessante artikelen.

Extra geld voor onderwijs door coronacrisis

Op 25 mei heeft de overheid een subsidieregeling in het leven geroepen, om scholen extra ondersteuning te bieden bij achterstanden of studievertraging van hun leerlingen. Deze ‘subsidieregeling inhaal- en ondersteuningsprogramma’s onderwijs 2020-2021’ geeft scholen de mogelijkheid om facultatief onderwijs in te zetten, aansluitend op maar buiten het gebruikelijke onderwijsprogramma, met als doel leerlingen extra ondersteuning te bieden vanwege leer- en ontwikkelachterstanden of studievertraging, veroorzaakt door de geheel of gedeeltelijke sluiting van scholen of instellingen als gevolg van de uitbraak van COVID-19″.

 

Het NMI is blij dat de overheid inziet dat het van groot belang is om, zeker nu, om te investeren in goed onderwijs. Bij het NMI werken wij al jaren hard om de beste onderwijsmethoden te ontwikkelen voor ieder kind. Met onze methoden hebben wij al meer dan 4000 kinderen geholpen om van hun achterstand een voorsprong te maken. Ons team van deskundige en gedreven docenten staat dan ook klaar om de beste ondersteuning te bieden aan alle scholen. Bezoek foutloosrekenen.nl voor onze cursus Foutloos Rekenen, waardoor kinderen binnen 16 weken alle basisrekenvaardigheden leren. Of bezoek gripoptekst.nl voor onze cursus in begrijpend lezen en taalvaardigheid, waardoor kinderen hun vaardigheid met taal en lezen in slechts 18 weken extreem vergroten.

Het NMI helpt u graag

Welke achterstand dan ook. Het NMI staat klaar om samen met uw leerlingen in een korte tijd van die achterstand een voorsprong te maken.

 

Naast onze standaard programma’s bieden wij ook maatwerk. Bijvoorbeeld in de vorm van remedial teaching, nascholing, extra stof voor uitblinkers of combinatiepakketten. Wij helpen u graag met het ontwerpen van de beste aanpak om uw kinderen verder te helpen.

 

Wij kunnen helpen. Stuur een mail naar info@nmi.invoo.nl en wij komen snel bij u terug met een passend plan.

Relevante artikelen